Website & huisstijl De Bedoeling
Voor Chris Vleesman ben ik aan de slag gegaan voor zijn nieuwe bedrijf De Bedoeling. Om te beginnen heb ik een huisstijl ontwikkeld met een
Voor Chris Vleesman ben ik aan de slag gegaan voor zijn nieuwe bedrijf De Bedoeling. Om te beginnen heb ik een huisstijl ontwikkeld met een
Voor de lichtjestocht in Kloosterveen was ikzelf een van de projectcoördinatoren. Naast dat ik het project -samen met een aantal anderen- heb opgezet en het volledige draaiboek en logboek op heb gezet en bij heb gehouden, heb ik ook de vormgeving van de promotiemiddelen gerealiseerd.
Voor Mitchel maakte ik een volledig nieuwe Wordpress website. Ik begon het project bij een brainstorm, van waaruit ik verder ging met een moodboard.
Ik werk al langere tijd samen met Beesha. Ik ontwerp voor hen de verpakkingen voor de shampoo- conditioner- bars en andere producten. Het nieuwste producten was een giftbox om deze producten gecombineerd te kunnen weggeven.
Voor Scauting ontwierp in verschillende posters voor activiteiten. Scauting is een dag besteding in het noorden van nederland. Voor interne activiteiten ontwierp ik voor hen meerdere posters.
Voor een nieuw horecaproject in Zwolle ben ik met een groep ondernemers aan de slag gegaan met verscheidene producten voor de lancering voor het project. Zelf maakte ik een animatie ter promotie van de horecaonderneming. Welke hier te zien is.
Voor rondvaartboot De Fluisteraar heb ik al meerdere projecten mogen doen. Zo ben ik begonnen met het ontwerpen van flyers, welke zowel op de rondvaartboot zelf liggen als verspreid zijn in de omgeving.
Voor de blog SRSCK maakte ik voor bij reisartikelen bovenstaande plattegrond en landkaart. Ze zijn voorzien van illustraties van een aantal hoogtepunten benoemd in het artikel zelf.
Voor het PleisterParadijs kreeg ik de vraag of ik een aantal posters kon ontwerpen. Het Pleister Paradijs is een bedrijf wat oogpleisters verkoopt voor kinderen. Wat hen uniek maakt is dat zij oogpleisters met afbeeldingen verkopen, die je na het dragen op een poster kan plakken
De makers van Beesha en ik gaan al een hele tijd terug. Het is inmiddels al een aantal jaren geleden dat ik de eerste verpakkingen voor hen ontwerp. En velen volgden.
Als afstudeerproject voor het CIBAP besloot ik mijn eigen boek te maken. Ik maakte al veel digitale producten, maar wilde graag in de wereld van drukwerk duiken.
Het boek is iets wat erg dicht bij mezelf ligt. Het is een boek gericht op jongeren die worstelen met depressie en gedachten aan de dood. Geschreven vanuit mijn eigen ervaringen met deze onderwerpen.
Ik ben begonnen met bijeenvoegen van alles wat er al is. Alle ideeën die ik had en vooral het verzamelen van informatie over de onderwerpen. Dit om ook tekstueel een goed boek neer te zetten. Daarna kon ik aan de slag met de vormgeving van het boek.
Liesbeth is een blogger met eigen website. Naast dat ik haar header ontwierp, wilde ze graag meer producten voor haar blog. Hierom ontwierp ik visitekaartjes voor haar.
Voor Styf creëerde ik een geanimeerd intro welke zij kunnen gebruiken als intro voor video’s.
Via Jeasy kreeg ik de vraag of ik een aantal gegevens kon verwerken in een aantal graphics. Dit is natuurlijk een mogelijkheid. Daarom kreeg ik van hen alle gegevens in excel sheets, en verwerkte ik deze in tabellen en graphics passend bij hun stijl en makkelijker te lezen en begrijpen.
Voor een (fictieve) opdracht vanuit school voor FairPhone kreeg ik de opdracht een commercial te maken voor Instagram. Dit om de sustainability van het merk te promoten. Hiervoor maakte ik bovenstaande animatie.
Samen met een website bouwer en medewerker van AllesGoed zijn we aan de slag gegaan om de volledige website te restylen. Ik bedacht zowel de vormgeving van de website als alle illustraties die er op zouden komen.
Voor een interne uitlegvideo binnen Pepperfield maakte ik deze korte pitch video. Volledig gemaakt vanuit doorlopende beelden. Dit alles in een korte animatie om alles concreet uit te kunnen leggen en door middel van beeld te kunnen ondersteunen zodat de boodschap nog beter blijft hangen.
In samenwerking met KALM ontwierp ik drie kaarten. De kaarten zijn bedoeld om jongeren die het moeilijk hebben een steuntje in de rug te kunnen geven door middel van een kaartje.
MySokkies is een bedrijf die zich inzet voor wilde dieren in nood, dit door middel van het verkopen van sokken. Voor het merk was echter nog een logo nodig, welke ik maakte.
Voor Mitchel zijn bedrijf De Paarse Uil werd ik ingeschakeld voor een volledige huisstijl. Deze huisstijl moest vervolgens toegepast worden op een (wordpress) website. Ik ben begonnen bij de basis, waar de paarse uil voor staat. Om vanuit hier een Styleguide te ontwikkelen.
Via een aantal studenten van ons Zuidelijke buurland kreeg ik de kans een boek te illustreren, iets wat ik natuurlijk met alle liefde en trots doe. Van hieruit is dan ook het boek ‘Jens de hondenvriend’ ontstaan.
NiceDay is een app die jongeren met depressieve klachten helpt. Dit door middel van online coaching en een app. Voor de website en app maken ze gebruik van video’s, waar ik een animatie voor maakte.